0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

راهنمای تعمیر گیربکس اتوماتیک mvm 110

1 نفر

این محصول را خریداری کرده اند!

15,000 تومان

قیمت محصول.

راهنمای تعمیر گیربکس اتوماتیک mvm 110

توضیحات

راهنمای تعمیرات و سرویس گیربکس اتوماتیک mvm 110

منتشر شده توسط مدیران خودرو و به زبان فارسی

فایل آشنایی با گیربکس اتوماتیک

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “راهنمای تعمیر گیربکس اتوماتیک mvm 110”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آشنایی با فرایند پشتیبانی محصولات:

کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان الماس وب بررسی شده و در صورت عدم وجود مشکل در نصب و فعالسازی منتشر می گردند. توجه داشته باشید تست محصولات در شرایط استاندارد (وردپس نصب شده فاقد افزونه های جانبی و استفاده از قالب های پیش فرض)

پیش از اقدام به نصب قالب یا افزونه های دریافتی حتما فایل دانلودی از ژاکِت را یک مرحله روی هارد دیسک رایانه خود از حالت فشرده خارج کنید و محتوای فایل دانلودی را به دقت بررسی نمایید. در بسیاری از موارد فایل دریافتی شامل راهنمای نصب و سایر اطلاعات مورد نیاز است.

توجه داشته باشید محصولاتی که توسط فروشنده طراحی نشده و از مارکت های جهانی خریداری شده اند صرفا شامل ترجمه زبان فارسی و تغییرات برای بهبود در زبان فارسی (راستچین) هستند و مشکلات یا باگ های احتمالی که ناشی از فارسی سازی یا ترجمه محصول نباشند می باید توسط طراح اصلی رفع شوند و تا رفع این مشکلات می باید منتظر انتشار نسخه بروزرسانی توسط طراح اصلی محصول باشید.

قابل ذکر است پشتیبانی محصولات توسط فروشندگان به صورت لحظه ای نبوده و فروشندگان برای پاسخگویی به تیکت های احتمالی شما تا ۴۸ ساعت در روزهای غیر تعطیل فرصت دارند. لذا پس از ثبت تیکت در سیستم پشتیبانی شکیبا باشید و از ثبت تیکت های متعدد خودداری کنید.

جهت ثبت هرگونه درخواست پشتیبانی با قابلیت پیگیری توسط مدیران سایت الماس وب، حتما از سیستم پشتیبانی تیکت کمک بگیرید.

نکته: سایت الماس وب صرفا زیرساخت های لازم جهت فروش و پشتیبانی را در اختیار کاربران قرار داده و مسئولیت نظارت بر محصولات ارائه شده و کیفیت خدمات ارائه شده به خریداران را بر عهده دارد و هیچگونه مسئولیتی در قبال پشتیبانی محصولات بر عهده ندارد. همچنین به جهت حمایت از حقوق خریداران، الزاماتی برای فروشندگان لحاظ شده است که در صورت بروز هرگونه مشکل یا عدم دریافت پاسخ می توانید با استفاده از بخش گزارش در سیستم پشتیبانی تیکت نسبت به ارسال گزارش به مدیران سایت اقدام کنید.